Pepparkakans dag

Idag är det tydligen Pepparkakans dag läser jag i kalendern. Inget jag hört eller kommer  "fira" idag. Men kunde ju varit mysigt med pepparkakor 😉

Helgen har som vanligt gått fort. 

Fredagen såg vi fel vinnare vinna idol så det var synd. 

I lördags gjorde jag mitt pepparkakshus som inte blev mitt snyggaste men mysigt iaf. Hann oxå va med Anna och Simon och gå på Gammlia på julmarknaden. Mycket mysigt dock kallt som attan! 
På kvällen kom Björn och Irma och hälsade på. Mycket trevligt! Grillade middagen ute vilket oxå är mysigt. Efter middagen joinade även Conrad och senare även syrran. Kul med folk som hälsar på :) blev en sen kväll som slutade med bowling hos grannen så gick väl å la oss vid 4, va ett tag sen de hände! 


Söndagen blev lite slitsammare. Inte mycket gjort då inte. Men va förbi Joels mormor och morfar och gjorde dom fin i håret inför julen. Vi fick även en jättefin blomma av dom som prydde vårt nya skåp väldigt fint. Känns bra :) 

Näe. Nu ska jag väl klippa svärmora bara hon dyker upp snart 😜

L

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0