Lite fler semesterbilder

Har redan berättat om skellefteå och norrbyskär så hoppar lite..

Som man brukar säga så dansar råttorna på bordet när katten är borta.. Festade till de lite när Joel och gänget var på turné..

Sen var det dags att fara till Åsele marknad.. Jag och syrran körde bil dit och gjorde lite kulturella stopp på vägen.. Tog tyvärr inte så många bilder från helgen.. Jag kom upp på torsdag eftermiddag och mötte Joel.. festade till lite.. på natten förlovade vi oss, checkade av datumet och de var den 17 juli.. Fredag blev de lite marknad och sen fest på kvällen, öltältet och så.. lördagen for vi till Lycksele där Joel skulle köra gräsklipparrace, riktigt roligt att kolla på! Fest på kvällen igen ;P.. Söndag hem..

Efter alla bravader blev det dags för minigolf i Tavelsjö för mig, Joel, Malin och Marcus.. som Joel tyvärr vann..

Dagen efter for Jag, Joel, Linus och Marcus och slog lite på ranchen i Holmsund.. Gick dock inte bättre för min del..

På kvällen blev det utsökt middag hos Kicki, Fredrik och Leo..

Måste fan bjuda på ett försök till nakenbild på mig som Joel försökte ta! Va lite rolig bild..

Ja det var lite som hänt på min semester..

Förlovad!

Tänkte bara säga att jag och Joel har förlovat oss.. Uppdaterar från semestern senare.

Alldeles snart

Dom sista dagarna har gått jättefort precis som jag hoppades på.. Imorrn far jag till Åsele och träffar min stora kärlek.. Har faktiskt tom pirr i magen så ska bli riktigt roligt att träffa honom igen efter 2 veckor! Man har verkligen insett hur mycket man älskar varandra då man är borta från varandra.. Han är mitt allt! Orkar inte skriva vad jag gjort sen senast då jag bara har Joel i huvudet.. Mys!

The one and only
Joel Nilsson

Mycket att göra

Det är det man ska se till att man har om man vill att dagarna ska gå fort.. Känns konstigt att säga att jag vill att tiden ska gå fort på min semester men jag längtar så efter min Joel så då får dagarna gå fort..

Igår for jag, Malin, Jonas och Björn till Norrbyskär.. tog färjan över på morgonen och for hem på eftermiddagen.. Vi var på museet, åt på värdshuset och kollade in husen.. Var en väldigt trevlig utflykt och vi klarade oss från regnet!

Idag steg vi, jag och Malin, upp tidigt för att åka med Björn och Mattias till Piteå och bada på äventyrsbadet där.. Kan väl egentligen inte säga att det var så mycket att hurra över förutom "toaletten". Den var riktigt rolig, speciellt när man fått blodad tand :) Självklart ska man aldrig göra ett sista åk för då fick jag nån snärt i benen så kände som om höger knä for ur led. Haltade till lite efter de och när jag kollade närmare i omklädningsrummet ser det ut som nån blödning. Aja, får hoppas att det inte var nåt allvarligt för jag kan då gå vanligt nu..Klockan typ halv 1 lämnade vi badet och drog in till Piteå. Käkade lunch och gick och kollade i affärer.. Köpte 2 par nya jeans.. Som vanligt har jag problemet att dom sitter för löst i midjan för att jag har för breda höfter och smal midja, men har insett att det är nåt tydligen får leva med.. Sen burna vi hem och blir inte många knop gjorda ikväll..

Nu är Joel i Norge så vi kan inte höras av så mycket.. Kostar över 4kr/min att prata i telefon och för han att smsa mig kostan 2;50 så det blir till att vara tyst ihelgen.. Jobbigt men han kommer ju till Sverige på söndag så då ska vi prata igen :) Lägger upp en rätt mysig bild på oss från början av vårt förhållande.

Min älskling och jag

Semester

Har inte fått några bilder från syrran från midsommarafton så blir fördröjt ;P Var som vanligt länge sen jag skrev så ska försöka dra allt i korthet.. Har iaf fått semester nu i skrivandets stund :D

Var wheels den 27 och då var det självklart bussen som gällde! Blev upplockad på hissjövägen och sen bar det av till kvantum för att handla maten som skulle grillas.. Blev kött, potatissallad och bea.. Grillmästaren, dvs Joel, lyckades som vanligt med vårt kött.. Sen började intaget av alkoholen.. Var riktigt trevligt! Synd bara att poliser ska då förstöra för oss ungdomar som har roligt utan att svina.. Otur var oxå att Joels plånbok blev stulen.. Så jag ringde och spärrade alla kort och sånt.. Som tur var att dagen efter vi gjort anmälan hos polisen ringer dom till Joel och säger att en vänlig själ lämnat in hans plånbok.. vad skönt :) pengarna va ju borta men det är ju inte hela världen.. var bara att beställa nya kort då :)

Sen var det dags för min födelsedag.. Hade planerat in att vara ledig så det var väldigt bekvämt.. Blev bjuden på lunch av mamma på Eurasia, handlade lite till bakningen och for sen hem och bakade 2 olika tårtor.. Klockan 18 kom min familj och även Joels familj.. Fick jättefina presenter, orkar inte nämna alla här för de va så många, säger bara att jag var mycket nöjd över dom! Än en gång har jag inte fått några bilder av min kära syster så jag har bara en bild från min dag..

På torsdagen drog min älskling iväg från mig.. Han och 6 andra kompisar har farit iväg på road trip med deras fina husbuss till först Västerås och Power Big Meet, vidare till Örebro.. Sen Våler, Norge och Gatebil och sen tror jag även en sväng till Göteborg.. Blir borta ca 2 veckor vilket känns som väääldigt lång tid.. suck :( Jag passade på att färga håret på jobbet iaf inför semestern.. skönt värre.. Åt även jordgubbar som dom sålde för 14;90 kronor liter! Billigt och gott!

Fredagen var sista dagen på jobbet och jag slutade 14.. Hade bokat in massage halv 4 på Wilmas vilket var riktigt skönt.. Sen drog jag, Jonas och Ajje till Skellefteå och stadsfesten.. Blev en fartfylld resa, stackars Jonas som var chaufför åt oss odrägliga.. Framme i Skellefteå sov vi i en lägenhet vid Dhl.. Upptäckte bubbelpool vilket var väldigt uppskattat! Tog taxi in till området och såg Tomas Ledin och Sahara Hotnights.. Riktigt bra! Blev lite öltält oxå.. sen mycket folk på stan så vi gick tillbaka.. Kallt som fan så vi badade till typ halv 4, skönt skönt..

Lördagen for vi ner på stan.. Mötte upp Jenny och såg Johan Palm som var totalt värdelös.. Käkade lunch.. Köpte nya skor och såg sen Kevin Borg som faktiskt var riktigt bra! Sjöng covers hur bra som helst! Drog sen tillbaka till Dhl där Malin, Marre och Niklas anlänt.. Drog bubbel på de.. Sen förberedelse inför kvällen.. Middag på sibylla och sen taxi in till stan.. Förfest hos Jennys kompis vilket var mycket trevligt! Alltid kul att träffa nya människor! Gick sen in på området och såg Ace of Base.. Nostalgi alltså! Så sjukt härligt, fick gåshud tom! Drog sen till Wallmans-tältet där det var fullt drag! Hur roligt som helst! Show och dans, oj oj oj.. Sjuk toakö dock.. värsta slagsmålet typ! Blev en ganska tidig kväll ändå då jag hade jävligt ont i huvet som förstörde kvällen för mig.. Taxi hem.. Prata i telefon med Joel medans resten bubblade.. Sen hopp i säng..

Söndagen blev lugn.. Packade ihop och for hem.. Eftersom både jag och Malin är lämnade av våra pojkvänner bestämde vi oss för att slå våra påsar ihop så nu sover Malin hos mig.. Mycket roligare än att vara själv! Synd bara att semestern skulle börja med så dåligt väder.. Men men.. Solen må väl skina nån dag på mina 4 veckor :)

Saknar bara min Joel så oerhört mycket.. Vi pratas iaf vid varje dag så det går bra.. Hoppas han är glad och nöjd över resan när han kommer hem bara.. För då kommer jag inte dela med mig av honom för någon! Bara min! Bjuder på en bild från husbåten på min älskling..