Barr som barr?

Idag har jag klätt julgranen. Kör lite tidigare än vad vi brukar göra i min familj men kändes så kort så idag åkte den upp :) har även en egen variant på min gran. Va less på barr efter allt dammsugande vi haft i höst av tallbarren vi drar in från gården så det blev en i plast. En vit sådan oxå. Jag som älskar vitt ❤️ I den är det rött ljus och några få röda kulor. That's it! Och den silvriga stjärnan på toppen då! 

Igår kom bästaste systern med en krans till mig på jobbet som hon gjort! Denna är då gjord av äkta vara och inte plast som jag har. Sååå fin! Älskar den! Nu hänger den på vår dörr och är så fin. Dock svårt att ta kort på den så alla detaljer syns för det är både snöflingor och hjärtan i den! Jättefin! Tack älskade syster! Blev jätteglad! 

L

Kommentarer
Postat av: Anonym

Varsegod! Tycker det är kul att göra dem men jag har ju ingen dörr att hänga den på... så då var det tur att du hunnit skaffa dig en riktig dörr! :)
Tycker din gran är urfin!

2014-01-07 @ 15:51:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0