Blodigt i duschen

Hjälp! Stog och duscha igår och skulle precis ta i schampoo när Joel påpekar att jag blöder näsblod! Jag drar fingret under näsan och konstaterar att det är blod! Iiiih! Jag som är svag för blod! Inte blir det bättre när det blandas upp med vatten så det ser ännu mer ut!
Känner blodsmaken i munnen, blundar, pustar och stånkar samtidigt som jag håller mig i duschstången. Fy! Må blodet sluta rinna, tänker jag! Och Joel bara skrattar åt mig hur jag beter mig. Inte alls nån sympati då han blöder näsblod rätt ofta och inte tycker de är så farligt :P

Så här efteråt kan även jag skratta lite. Men otrevligt är det iaf med näsblod! Nån som håller med?

L


Kommentarer
Postat av: Lisa

Blod gör mig ingenting, nålar däremot.. ve och fasa! Men jag försöker övervinna min rädsla, lyckades faktiskt ta blodprov på en människa TVÅ gånger i veckan. Den du ;) Bedrövligt att var uska och LIVRÄDD för allt vad nålar heter ;P



Hoppas det är bra med er, länge sen man såg er!

2012-03-30 @ 11:18:10
URL: http://leezah.blogg.se/
Postat av: Madde

tack så jättemycket :) ja, känns som det spridits lite här och var rätt så okontrollerat. :P hur är det med dig? kram

2012-08-01 @ 12:49:00
URL: http://psychosocial.blogg.se/
Postat av: Madde

tack så jättemycket :) ja, känns som det spridits lite här och var rätt så okontrollerat. :P hur är det med dig? kram

2012-08-01 @ 12:49:10
URL: http://psychosocial.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0